Pagina selecteren

mPTech / myPhone RMA's

Comtek behandelt uitsluitend retouren voor smartphonefabrikant mPTech (voorheen myPhone) in het Verenigd Koninkrijk. Dit omvat alle industriële telefoons uit zijn robuuste Hammer-assortiment en alle handsets voor consumenten.

myPhone RMA-service

Klanten die problemen hebben met hun mPTech- of myPhone-handset, wordt geadviseerd om eerst de gids voor probleemoplossing verder onder deze pagina te raadplegen om overlast te voorkomen. Als u nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact op met Comtek via het formulier onderaan de pagina.

Algemene voorwaarden

Als u vragen hebt over de onderstaande voorwaarden en bepalingen, spreekt u met Comtek op 01244 280390.

  1. Garantie is alleen geldig met een ondertekende garantiekaart van de leverancier of een leesbaar aankoopbewijs.
  2. De garantie is ongeldig als de storing van de handset wordt veroorzaakt door verkeerd gebruik of verkeerd gebruik van de klant, dat is gedefinieerd door, maar niet beperkt tot:
    • Mechanisch falen veroorzaakt door bijvoorbeeld schok of vallen;
    • Waterschade aan het apparaat;
    • Gebruik van chemische middelen;
    • Ongeautoriseerde interventie, bijv. Reparatie uitgevoerd door een niet-geautoriseerde serviceprovider;
    • Apparaatmisbruik, bijv. Blootstelling aan vuil;
    • Apparaatgebruik;
    • Software die verschilt van de software die vooraf door de fabrikant is geïnstalleerd of door het apparaat is goedgekeurd.
  3. In het geval dat de garantie ongeldig is zoals aangegeven in Punten 1 en 2, wordt de handset geretourneerd op kosten van de klant.

Gids voor probleemoplossing

Als u problemen hebt met uw apparaat, maakt u een back-up van uw belangrijke gegevens (contacten, sms-berichten, afbeeldingen, video's, muziek, enz.) En start u vervolgens uw telefoon opnieuw op of herstelt u de standaardinstellingen. Als het probleem aanhoudt, lees dan de onderstaande tips en volg de suggesties in het geval van een bepaald type probleem.

SD-geheugenkaart

Controleer of het correct is geïnstalleerd in de SD-kaartsleuf. Als het probleem zich blijft voordoen, gebruikt u een andere SD-kaart met de juiste klasse en capaciteit.

USB
Controleer of de telefoon correct is verbonden met een ander apparaat. Controleer het USB-verbindingstype in uw telefooninstellingen (de snelkoppeling is beschikbaar op het meldingenscherm). Als het probleem zich blijft voordoen, gebruikt u een andere kabel.

Internet / Wi-Fi

Controleer of de telefoon werkt in de vliegtuigmodus die alle draadloze netwerkfuncties uitschakelt. Controleer het netwerkbereik. Controleer of de functie is ingeschakeld in de telefoon en of de instellingen correct zijn ingesteld. Controleer de juistheid van het aanmeldingswachtwoord voor wifi.

Bluetooth

Controleer de zichtbaarheid van Bluetooth-apparaten. Zorg ervoor dat beide apparaten binnen het bereik van de Bluetooth-verbinding zijn en dat er geen obstakels tussen staan ​​(let op: sommige LCD-schermen absorberen magnetische golven). Zorg ervoor dat beide apparaten voldoende vrij geheugen hebben om bestanden te delen. Zorg ervoor dat beide apparaten in de vliegtuigmodus werken (vliegtuigmodus blokkeert Bluetooth).

Geluiden

Zorg ervoor dat het geluid in de telefoon niet is gedempt en controleer andere geluidsinstellingen. Controleer of de stekker correct is aangesloten op de mini-aansluiting 3.5 mm-aansluiting. Sommige minijack-pluggen kunnen variëren en dit kan een reden zijn - probeer een andere kabel. Controleer een andere kabel of gebruik een adapter (niet inbegrepen).

Afbeeldingen en schermafbeeldingen

Controleer of de cameralens niet bedekt is. Controleer of het apparaat voldoende vrij geheugen heeft op de SD-kaart of het interne geheugen (afhankelijk van het geheugen waar afbeeldingen of schermafbeeldingen zijn opgeslagen). Controleer of de SD-kaart correct is geplaatst.

Accu

Hoewel de batterij is opgeladen, daalt het oplaadniveau continu - schakel alle opties uit, zoals Wi-Fi, Bluetooth, Locatie en verlaag de schermhelderheid (deze opties verbruiken het meeste vermogen) en gebruik vervolgens de vliegtuigmodus. Die eenvoudige stappen versnellen het opladen van de telefoon. Het wordt aanbevolen om het apparaat op te laden via de adapter, niet via de pc-USB-aansluiting.

Als het probleem aanhoudt

Als het probleem aanhoudt, neem dan contact op met logistics@comtek.co.uk U krijgt dan advies over het inzenden van uw telefoon voor reparatie. U kunt ook het contactformulier onderaan deze webpagina gebruiken.

Handsets ondersteund

De hieronder vermelde handsets zijn correct vanaf de laatste keer dat deze pagina werd gewijzigd.

Hammer Iron 2 Hammer Energy Hammer AX M LTE Hammer AX PRO

Contactformulier

Uw naam (verplicht)

Adresregel 1 (verplicht)

Adresregel 2

Plaats (verplicht)

County (verplicht)

Postcode (verplicht)

Contact Nummer

Uw e-mail (verplicht)

Aankoopdatum (verplicht)

Model van uw mPTech-handset (verplicht)

IMEI van handset (verplicht)

Geef de fout op (verplicht)

Door een offerteaanvraag in te dienen, gaat u akkoord met de voorwaarden van onze privacybeleid.